2009. november 12., csütörtök

Milkshake

Tudom, hogy kint nagyon csúnya, szürke és esős az idő, és ilyenkor az ember forró csokira, teára és egyéb meleg italokra vágyik. Én viszont ma, egy kis Amerika-idézésképp, készítettem egy csodálatos vaníliás milkshake-et. Ez az ital visszahozza a nyár színeit, és ha lecsukjuk a szemünket, láthatjuk magunk előtt a finoman hullámzó vizet, hallhatjuk a madarakat...



Én ezúttal a klasszikus vanília íz mellett maradtam, de előttetek az út, kísérletezzetek bátran! Lehet beleturmixolni bármilyen gyümölcsfagyit, gyümölcsdarabot, csokit...

Kóstoltam már olyan milkshake-et is, amelyben kekszdarabok voltak, de el tudnék képzelni olyat is, amelyben pár csepp alkohol is van - például Baileys, whiskey vagy kávélikőr...

A "deluxe" változatról már csak egy piros koktélcseresznye hiányzik :-)

Hozzávalók 2 adaghoz:

- 6 JÓ nagy evőkanál vanília fagyi
- kb. 2 dl tej
- 2 tk vanília kivonat (aroma)
- ízlés szerint cukor (én nem tettem bele külön)
- tejszínhab és koktélcseresznye a díszítéshez

Turmixgépben keverjük össze a hozzávalókat, esetleg kedvünk szerint variálhatunk a sűrűséggel: adhatunk hozzá több vagy kevesebb fagyit is. Fontos: minél jobb minőségű fagyit használunk, annál jobb lesz a shake állaga!


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...