2010. március 26., péntek

Giorgio

Kedves Olvasó!

Bemutatom Neked új családtagunkat, Giorgiot. Brüsszelben találkoztunk, bár én már régóta figyeltem. Angolul kommunikálunk (ő eredetileg olasz), és nagyon sok közös témánk van. Például a főzés. Meg a sütés. Meg mindezek szeretete.



Ő esténként órákig mesél nekem arról, hogyan lett szakács, milyen volt egy itáliai kis faluban felnőni egy olyan családban, ahol az étel, az evés olyan központi volt, mint ma sok helyen a tévé. Mesél még az alapanyagokról, a parmezánról, a balzsamecetről és a tésztáról. Csodálatos recepteket ad át.

Én pedig csak hallgatom, olvasom és igyekszem minél jobban feldolgozni a rengeteg érdekes, hasznos dolgot. Azt hiszem, hamarosan ti is megismeritek majd, ha őt személyesen nem is, a műveit biztosan :-)

Azt hiszem, ez a könyv sem fogja enyhíteni Olaszország utáni vágyakozásomat :-)

Itáliával ki hogy áll?

Kép innen.

2 megjegyzés:

Kátya írta...

Én már szerintem ismerem őt. A Paprika TV-n szokott lenni műsora, ha jól tudom. Nagyon fincsiket tud ám főzni! Várom a kipróbált recepteket!

Bori írta...

Coming up :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...